Kundservice
Behöver du hjälp med din order eller har du frågor om en produkt? Tveka inte att kontakta oss via telefon, chat eller mail. Vår grymma kundservice gör sitt bästa för att svara på dina frågor om din beställning, erbjudande, betalning, returer, ångrade köp, eller om du behöver tips och råd. Ta gärna en titt på våra vanliga frågor och svar i menyn till höger.
Öppettider:
Måndag-söndag 08:00 - 20:00
Tel: 040-6716777
Vid kö kan det vara enklare att nå oss på chatt eller email.Du kan maila oss direkt på kundservice@watski.se eller använda formuläret nederst på sidan.
Starta chatt
Om chatten inte är tillgänglig kan du ta kontakt via mail eller telefon.Ta kontakt med Klarna kundservice här eller lös dina problem direkt i Klarna appen
Jag har gjort ett köp som jag vill ändra eller ångra
Observera att även om du har skickat en e-post till kundtjänst om att annullera eller ändra din beställning, betyder det inte automatiskt att ordern har annullerats eller ändras.
Vänta därför på svar från kundtjänst som bekräftar om din beställning har blivit annullerad i vårt system.
Jag har inte fått någon orderbekräftelse, har min beställning gått igenom?
En orderbekräftelse ska per automatik skickas till den mailadress du uppgett. Har du inte fått någon orderbekräftelse så kontakta oss så fort som möjligt till kundservice@watski.se.
Jag har skrivit fel adress på min order, hur gör jag?
Kontakta vår kundservice så fort som möjligt så hjälper vi dig. Är ordern redan skickad kan det tyvärr innebära att din beställning behöver ytterligare några dagars leveranstid.
Jag vill returnera mitt köp
Du har öppet köp i 365 dagar vid köp på watski.se bortsett från Outlet-varor, på dessa tillämpas 14 dagars öppet köp. Öppet köp gäller inte på metervara, samt produkter som är programmerade eller skräddarsydda specifikt för en kund. Gäller från den dagen du mottagit varan. Behöver du returnera en vara som är köpt på www.watski.se så registrera ditt köp på >> www.watski.se/return-consumer << Så återkopplar vi inom kort med eventuella returdokument. Konsumenten står alltid för returkostnaden och ser till att varorna är ordentligt inslagna. Konsumenten har ansvaret för paketet/varorna till det är mottaget av Watski. Spara därför alltid kvitto från postombudet med spårnummer.
Watski rekommenderar att varan returneras via PostNord och att varan skicka skickas som paketpost. På så sätt är det möjligt att spåra paketet, vilket eliminerar eventuella tvivel om varan har levererats till Watski.
Tyvärr kan vi inte returnera pengarna för produkter där varan varit i bruk, blivit skadad eller på något sätt använts på ett sätt som varan inte varit tänkt för.
Kan jag få min order levererad imorgon?
I dagsläget går det inte att beställa expressleverans men såklart är detta något vi tittar på och hoppas kunna erbjuda inom en snar framtid.
Hur gör jag en reklamation?
Ditt köp omfattas av konsumentköplagen och som konsument har du 3 års reklamationsrätt. Registrera reklamationen med ditt ordernummer och en kort beskrivning (skicka gärna in bilder) av skadan. Vi skickar ett returnummer och en returetikett som används för att snabbt hantera ditt ärende när varorna kommit till oss. Om reklamationen är godkänd, kommer Watski återbetala fraktkostnaderna som uppstod genom att skicka varan till oss. Om felet av någon orsak inte bli godkänd som reklamation behöver du som konsument betala alla transportkostnader, inklusive våra fraktkostnader för retur av varan efter undersökning. Kom ihåg att varan alltid måste skickas i rätt förpackning och ta emot kvitto för leverans. Du som konsument har ansvaret för paketet och varorna fram till Watski. Spara därför leveranskvitto inkl. Information om fraktkostnader och spårnummer. Observera även att varor som skickas utan porto tas inte emot av Watski.