WATSKIS KUNDLÖFTE
Watski ska vara den ledande webbutiken för båtutrustning i Norden. Hörnstenarna i vår verksamhet är ett brett utbud av båtutrustning, specialistkunskap, bra kundservice, snabba leveranser, flexibla betalningsvillkor och rätt pris!

God service
Hos oss möter du kunnig personal med god kunskap om de produkter vi säljer. Det är viktigt för oss att våra kunder upplever att de får utmärkt service, goda råd och praktisk vägledning både innan och efter köp. Vår kundtjänst är tillgänglig på vardagar kl 09-15.30, då kan du få hjälp och råd via telefon, chatt eller e-post.
Psst: Vi har en egen specialist på navigering! Kontakta oss för att prata Raymarine och Garmin med produktspecialisten Mattias. Vi hjälper dig med frågor som t.ex vilken plotter som uppfyller dina behov, vad som är kompatibelt med vad och vad felkoden betyder. Watski har nära kontakt med bland annat Raymarine och Garmin.
E-post til kundservice: kundservice@watski.se
Telefonnumret till kundservice: +46 40 671 67 77

Snabba leveranser
Vi förstår att när väderförhållandena är gynnsamma vill ingen spendera en vacker dag på att leta efter lämpliga produkter i olika butiker. Därför är Watskis affärsidé att du ska kunna få utmärkt service direkt av oss! En del av detta är att du enkelt och snabbt ska ha tillgång till de produkter du behöver på ett enkelt sätt från mobilen eller datorn när du är i båten.
Hämta på posten eller få leveransen i dörren - det är upp till dig!
Leveranstiden från vårt lager är 1-4 arbetsdagar. Lägg till några extra dagar om du beställer från vårt beställningssortiment hos någon av våra många leverantörer. På vårt lager packas alla dina beställningar i ett paket som skickas till dig. Genom att undvika leveranser i flera paket sparar vi på miljön.

Fri frakt vid köp över 1 000 kr
När du beställer produkter från vår webbutik till ett värde över 1 000 kr får du fri frakt på din beställning. Detta gäller leverans till postombud. När du beställer produkter för över 1 500 kr får du fri hemleverans. . Priset för leverans på beställningar under gränsen för fri frakt är 79 kr till ombud och 149 kr för hemleverans.

30 dagar öppet köp - 60 dagar för medlemmar (nivå 3 & 4)
Det händer att det du har beställt inte var vad du hade förväntat dig eller att du helt enkelt beställt fel. Då är det skönt att veta att du alltid kan returnera en oanvänd produkt till oss inom 30 dagar från mottagandet. På så sätt kan du känna dig trygg när du beställer en produkt som du inte kommer att kunna inspektera fysiskt innan du lägger din beställning. 30 dagars returrätt gäller för alla produkter med undantag för metervaror och utförda tjänster såsom splitsning och pressning av kabel. Är du medlem i kundklubben och nått nivå 3 &4 har du 60 dagars returrätt.

Säker och flexibel betalning
Vi vill att du själv ska kunna bestämma hur du ska betala för köpet. Därför erbjuder vi flera olika betalningsalternativ. Du kan välja mellan följande betalningsalternativ: Klarna - få först betala sen, Klarna - dela upp, Swish, Kortbetalning eller Bankbetalning. Vår webbplats är TSL/SSL-säkrad vilket innebär att all information du delar är krypterad.